+38 (067) 236-91-11

Ваш спеціаліст Андрій Андрійович

Консультація дерматолога – це медична послуга, яка надається дерматологом у нашій клініці у Києві або
онлайн, для пацієнтів, які шукають консультації щодо наявних проблем, які впливають на шкіру, нігті, губи
та ротову порожнину, багато з яких можна діагностувати простим фізичним оглядом.

Коли та кому необхідно звертатися до дерматолога?

Консультація дерматолога є корисною для будь-якої особи, яка має симптоми дерматологічних захворювань, що впливають на шкіру, волосся, шкіру голови, нігті, ротову порожнину та губи, включаючи наступне:

  • Висипання
  • Шкірний свербіж
  • Аномальні новоутворення шкіри
  • Ураження шкіри
  • Шкірний біль

Також профілактичні консультації рекомендовані пацієнтам, у яких вже діагностовано такі дерматологічні захворювання, як:

  • екзема
  • псоріаз
  • акне
  • дерматит
  • розацеа
  • шкірні інфекції
  • бородавки
  • імпетиго
  • стригучий лишай
  • вітіліго
  • втрата волосся
  • грибок нігтів
  • пухлина шкіри або рак шкіри

Що відбувається під час мого першого прийому у дерматолога?

Під час вашого першого прийому наші спеціалісти ретельно оцінять ваші симптоми. Вони запитають вас про стан вашої шкіри, коли він почався, які симптоми викликає та які процедури ви вже спробували. Вас запитають про вашу медичну історію та історію хірургічних втручань, ліки, проблеми зі здоров’ям тощо. Для вашого дерматолога всі відповіді є актуальними, навіть щодо питань, які безпосередньо не пов’язані з вашою шкірою. Якщо це перший візит клієнта можливий повний огляд тіла, для отримання більш детальної інформації та кращого розуміння проблеми.

Консультація дерматолога дає пацієнту чітку інформацію про свій стан і доступні варіанти лікування. Своєчасне звернення за консультацією допоможе зменшити потенційні ризики та ускладнення, які можуть виникнути через дерматологічний стан.

Особливості та результати прийому лікаря дерматолога

Деякі пацієнти звертаються до дерматолога самостійно, а інші звертаються за консультацією до дерматолога за направленням терапевта або сімейного лікаря. Зазвичай консультація триває від 20 до 30 хвилин, але може тривати і довше залежно від тяжкості стану пацієнта.

У більшості випадків фізичного огляду зазвичай достатньо для діагностики захворювання. Однак у деяких випадках можуть знадобитися певні тести, наприклад:

  • Аналіз крові
  • Шкірний мазок
  • Біопсія шкіри

Після діагностики захворювання дерматолог детально розповість про існуючі варіанти лікування, їх ризики, побічні ефекти та очікувані результати. Пацієнт
не зобов’язаний взяти на себе зобов’язання щодо лікування під час консультації, але він повинен мати чітке знання про свої варіанти, щоб він міг прийняти
обґрунтоване рішення та розпочати лікування якомога швидше.

У випадках легких дерматологічних захворювань пацієнт може почати лікування відразу. У більшості випадків лікування може передбачати використання певних медикаментів, тому дерматолог може надати необхідні призначення вже під час зазначеного прийому. У таких випадках пацієнтам буде запропоновано поверну- тися через певний час (від одного тижня до 1 або 2 місяців) для повторного огляду, під час якого дерматолог оцінить, чи лікування діє належним чином і чи дало бажані результати. Якщо ні, план лікування буде відповідно скориговано.

Можливі ризики та ускладнення

Консультація дерматолога — це безпечний регулярний візит до дерматолога з приводу існуючого або підозрюваного дерматологічного захворювання. У більшості випадків для візиту потрібен лише медичний огляд і, таким чином, пацієнт не ризикує та не викликає ускладнень.

В інших випадках можуть знадобитися деякі лабораторні дослідження, наприклад, біопсія чи шкірний мазок. Ці процедури можуть викликати невеликий диском- форт, але гарантовано безпечні і їх можна виконати всього за кілька хвилин.

Звернення до дерматолога, навіть якщо симптоми незначні, допоможе полегшити лікування та ефективно зменшить потенційно тривалі наслідки дерматологічних захворювань на уражену частину тіла, наприклад довгострокове пошкодження шкіри, волосся, нігтів і так далі.

Дякуємо Вам за звернення,
очікуйте на дзвінок.
До зустрічі!

Бажаю записатися